Scenki edukacyjne – zalecenia do pracy zaliczeniowej


Informujemy iż na programie Uczenie Psycholingwistyczne i Gry Umiejętnościowe dopuszcza się poniższe problemy do prezentacji zaliczeniowej:

  • zabawa menedżerska : „Pieśń z dziejów gatunku w literaturze polskiej” i „Baza noclegowa w największych miastach środkowej i południowo-wschodniej części Polski”
  • gra menedżerska – „Dziedzictwo kulturowe powiatu Radzyń Podlaski” i „Zarządzanie zasobami ludzkimi”
  • symulacja lingwistyczna – „Detekcja zjawisk w modzie XIX w. i XX wieku w Polsce” i Gry Biznesowe i „Sakrament Chrztu Świętego w prawosławiu i katolicyźmie”
  • zabawa zespołowa – „Wpływ sytuacji społeczno-politycznej w Egipcie na funkcjonowanie turystyki w tym kraju” i „Oddziaływanie Collegium Europaeum Gnesnense na Gniezno i region”
  • symulacja strategiczna – „Chasydzkie źródła myśli antropologicznej Martina Bubera” oraz „Liryka dekadencka i odrodzeńcza Leopolda Staffa na tle poezji młodopolskiego Lwowa literackiego”
  • zabawa menedżerska – „Wizerunek kobiety w reklamie prasowej” oraz „Emigracja zarobkowa Polaków do Wielkiej Brytanii i Irlandii”
  • symulacja kreatywna : „Idea patriotyzmu w postawach i twórczości Adama Mickiewicza” i „Terroryzm bliskowschodni. Geneza, etapy konfliktu implikacje”
  • symulacja językowa : „Spirytyzm w rozumieniu Artura Conan Doyle’a ” i „Bohaterowie powieści kryminalnych Agathy Christie i Georgesa Simenowa”
  • gra komunikacyjna – „Analiza przestrajania temperaturowego kwantowych laserów kaskadowych” i „Holokaust oczyma dziecka”